niedziela, 24 maja 2015

Od Tary

Przechadzałam się po łące, w oddali usłyszałam szelest. Rozejrzałam się lecz nikogo nie dostrzegłam. Chciałam zrobić krok, nagle przede mnie wyskoczył dość duży wilk, odskoczyłam do tyłu siadając, lecz zaraz się podniosłam i zaczęłam warczeć, ugięłam barki i zachowałam dystans. Wilk był bardzo spokojny i zdziwiony moją postacią. Fakt mogłabym użyć moich mocy, ale coś do tego mnie nie ciągnęło. Miałam wrażenie jakby był to jeden z wrogów z mojej bliskiej przeszłości.
- Kim jesteś!? I jak mnie tu znalazłeś? - Warknęłam zaciskając pysk.
Wilk nie odpowiadał, podeszłam do niego bliżej i bardziej mu się przyjrzałam, zmieniłam wyraz pyska na milczy i zaciekawiony.
- Mów mi Shiki. - Odpowiedział. - Chyba cie pierwszy raz widzę. - Dodał po chwili.
- Nutelle Green van Taravita the Limone. - Przedstawiłam się.
<Shiki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz