sobota, 23 maja 2015

Od Greila

Moje włosy owiewał wiatr roztrzepując je na wszystkie strony. W oddali dojrzałem upragniony strumyk, którego szumem się kierowałem. Byłem bardzo blisko granicy watahy. Jeszcze trochę i wejdę na nasze tereny. Doczołgałem się do zbiornika z wodą i zanurzyłem w nim cały pysk.
Podniosłem głowę i spróbowałem określić porę dnia. Było jeszcze wczesne popołudnie. Resztkami sił wstałem i ruszyłem powoli w kierunku jaskini. Przez całą droge myślałem tylko o tym, by mnie nie dopadły, toteż ucieszyłem się, gdy zauważyłem jaskinię skrytą wśród korzeni. Zwiększyłem tempo i po chwili znalazłem się przy jej wejściu. W środku zastałem wszystkich członków, co mnie bardzo ucieszyło.
- Musicie uważać - Zacząłem. - Jakieś niebezpieczne stwory czają się na nas przy granicach.

<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz