niedziela, 24 maja 2015

Od Arii CD Greila

Szliśmy w dość niezręcznej ciszy, jak ja je nienawidzę! Szybko, jak by tu ja przerwać...
-Ekhem - chrząknęłam - Co do tego przedstawiania to na prawdę nie trzeba
Basior spojrzał na mnie lekko zdziwiony, ale nie odpowiedział, ja tu się staram rozwiać tą niezręczną atmosferę, a on mi nie pomaga!
-Jeśli nie chcesz, dobrze - uśmiechną się
Dalej szliśmy rozmawiając o wszystkim i o niczym.
-To tutaj, twoja jaskinia - wskazał łapą na dziurę w ścianie - Możesz ją sobie urządzić jak chcesz. Jak chcę powiadasz?
-Hekla przyniesiesz mi mój bagaż od wuja? - odparłam do duszyczki
-Do kogo mówiłaś? - Greil był lekko zdezorientowany
-Yyy, no ten do siebie - zapomniałam, ze tu stoi, jak z tego wybrnąć?! - Wiesz samotność robi swoje
-Taa, jasne - odparł speszony - No dobra to ja cię tu zostawiam i radzę ci kogoś poznać
Świetnie! Wziął mnie za świra już pierwszego dnia!
-Proszę Ari twoja torba - usłyszałam głos po czym zobaczyłam swoje rzeczy
-Dzięki - odparłam z uśmiechem i złapałam ów rzecz.

Greil?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz