poniedziałek, 25 maja 2015

Od Aidena Cd Spark


Nareszcie na ziemi! Właśnie zdałem sobie sprawę, że nie nadaję się do podniebnych wycieczek.
-Dzięki za podwózkę - odparłem z uśmiechem do wadery - Czy będziesz tak miła zaprowadzić mnie do alfy?
Wadera spojrzała na mnie po czym na smoka i zeskoczyła z jego grzbietu.
-W sumie to czemu nie - odparła - Grover poczekaj tu na mnie. Smok wydał dźwięk na znak niezadowolenia.
-Zaraz przyjdę - obiecała po czym podeszła do mnie
-Pyro, idziemy! - zawołałem. Zwierzak od razu podbiegł do mnie a z jego brzucha poleciały iskry.
Szliśmy w ciszy, wadera szła ze wzrokiem wbitym w ziemię, a ja rozglądałem się wokoło. Byłem dość spięty, ale starałem się tego nie okazywać.
Ciszę przerwało pytanie wadery
-Jestem bardzo ciekawa jakiej rasy jest to stworzenie ?
Spojrzałem na nią, po czym wzruszyłem ramionami:
-Zapytaj się go
Wadera spojrzała na mnie jak na wariata, a ja na nią ze zdziwieniem.
-Ehh - westchnąłem - Pyro powiedz tej pani jakiej jesteś rasy.
-Igneus interiores - odezwał się Pyro   
                                                                  Spark?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz