niedziela, 24 maja 2015

Od Arii CD Shikiego

Ja ciamajdowata i słodka? Zabawne, może i fajtłapa ze mnie, ale mam dość potężne moce, no kwestia wytrenowania. Ale na pewno taki basior nie będzie się ze mnie śmiał.
-Widzę, że sporo czasu zajęło ci wymyślenie tej jakże długiej wypowiedzi, którą chciałeś mi zaimponować i pokazać swój jak mniemam wyskoki poziom inteligencji - odparłam
-Ja zaimponować tobie?! - zaśmiał się - Niby po co?
-Hmm, na to sobie musisz odpowiedzieć już sam - odparłam z uśmiechem
Basior burkną coś pod nosem. Nie wierzyłam samej sobie, że próbuje z kimś porozmawiać mimo, że ten ktoś nie ma ochoty, ale ten basior wydawał się dość podobny do mnie, no może podobny to za dużo powiedziane, ale wydawał się inny niż wszyscy.
-Widzę, że słoneczko ci przeszkadza - zaśmiałam się - Czyżby alergia?
-Uwierz, że nie chciałabyś spotkać mnie w nocy - odparł
Hmm no może bym i nie chciała, ale nie spotkałam go w nocy, więc póki jest jasno to go pomęczę.
-W sumie mi słońce też czasem przeszkadza, ale ja ma na to sposób - odparłam i wymamrotałam coś pod nosem po czym słońce zasłoniły ciemne burzowe chmury. Cienie potrafią skumulować się i utworzyć chmury co jest całkiem przydatne.
Basior patrzył się na mnie ze zdziwieniem
-Ohh, nie ma za co - uśmiechnęłam się i położyłam pod drzewem

Shiki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz