niedziela, 24 maja 2015

Od Spark Cd Aidena


Irytował mnie ten zawzięty i zły wzrok basiora.
-O co ci chodzi? Przy rozmowie z Alphą o dołączenie raczej nie bęedziesz taki rozdrażniony prawda?
-A kto powiedział że ja chcę tam dołączyć?- Odrzekł i speszył się jeszcze bardziej. Z roztargnieniem zaczął głaskać  swojego stworka. No właśnie. Co to jest?
*Grover?*
*Hmm?*
Dyskretie pokazałam mu łapą towarzyszącego wilkowi stworka.
*Nie wiem. Jakieś mistyczne i rzdkie coś* Odparł. A gdy te myśli do mnie dotarły odwrócił głowę i wyrównał lot. Spojrzałam na basiora.
- Za chwilę będziemy.- Powiedziałam wesoło. Wilk odburknął coś o spalonym drzewie. Grover zaczął zniżać wysokość lotu. Nad ziemią miękko opadł na trawę.
                                                           <Aiden?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz