poniedziałek, 25 maja 2015

Od Rifftuen'a CD Kerii

Szedliśmy przez las bardzo długo bo się zrobiło ciemno a ogień jako oświetlenie nie działał.
-Zaczekaj tutaj, ja się wzbije w powietrze i zobaczę gdzie jesteśmy. - powiedziałem i odbiłem się od ziemi.
Jak już byłem w powietrzu zauważyłem że jesteśmy blisko jaskini Kerii, więc będziemy musieli iść bardziej w prawą stronę.
-Wiem gdzie jesteśmy, choć za mną. - powiedziałem jak już byłem na ziemi.
Szedliśmy leśną ścieżką aż dotarliśmy do jaskini Kerii.
-No to dobranoc.
-Dobranoc. - powiedziała cichutko.
Szybko pobiegłem do mojej jaskini i położyłem się spać jednak nie na długo po 4 godzinach przyszła Kerii cała mokra przez deszcz.
-Co ci się stało? - powiedziałem i okryłem ją kocem.
-Znowu ten sen. - odparła.
-O czym on jest? - spytałem się.
                                                                           (Kerii?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz