poniedziałek, 25 maja 2015

Od Spark Cd Aidena


Zmarszczyłam brwi w skupieniu, nie znałam takiego gatunku. No ale cóż.. nie będę zanudzać nowych kolegów ciągłymi pytaniami. Spojrzałam na zwierzaka i uśmiechnęłam się do niego. Pyro buchnął małymi płomykami. Rozmowa z Greilem przebiegła.. szybko i sprawnie choć trochę sztywno. Widać było że nowy wilk stara się wypaść przed alphą jak najlepiej.
-A może.. Mogłabym ci pokazać nasze tereny? - Uśmiechnęłam się przyjaźnie do Aidena i Pyro gdy odchodziliśmy od Greila.
- Mogłabyś.- Odrzekł za basiora Igneus interiores (xd).
- Aha.. no tak gdzie moje waderowe maniery! Jestem Spark lub jak też lubi mnie nazywać Grover, Sparkie.
- Miło mi, jestem Aiden.- Odparł i podał mi łapę. W sumie.. zapach siarki przestał mi przeszkadzać.
 Aiden? c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz