niedziela, 24 maja 2015

Od Shikiego CD Greila

Basior siedział w bezruchu. Kruczoczarne futro odbijało srebrny blask księżyca, sprawiając, że wyglądam przypominał przerażający posąg stawiany na dachach domostw, by odstraszał złe duchy. W pewnym momencie przekrzywił głowę i wyszczerzył lekko kły w grymasie nieprzyjemnego uśmiechu, po czym głęboki jak ocean ton przeszył powietrze:
- Wybaczcie mi moje nietaktowne zachowanie, tak... Zapomniałem się przedstawić, to niewybaczalny błąd. Być może było Wam dane już o mnie usłyszeć. Och, ja słyszałem... Tak, słyszałem o Was wiele, jakże tu głośno na temat Twej watahy - Jego przenikliwe spojrzenie spoczęło na srebrnym basiorze. Na chwilę zamilkł, następnie kontynuował, a jego głos utracił nieco ze swojej pewności siebie - Nazywają mnie zjawą, choć mówcie mi Shiki.

< Greil/Spark?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz