sobota, 23 maja 2015

Od Hikaru CD Greila

Chodziłem po terenach jakiejś watahy.. Przyglądałem się drzewom, krzakom i jeziorom.. Chodziłem od jaskini do jaskini, ale każda była pusta.. Zmęczony poszukiwaniem watahy położyłem się obok jakiegoś magicznego drzewa.. Usłyszałem głos jakiegoś wilka.. Po chwili zobaczyłem jakiś tunel.. Podszedłem do niego i powoli wszedłem.. Wystawiłem łeb z tunelu i się rozejrzałem.. Postanowiłem użyć mgły i to zrobiłem... Chyba wszyscy się przestraszyli, a ja uciekłem na powierzchnię.. Za mną zobaczyłem szarego basiora, który też wybiegł.. Użyłem mocy żeby mgła opadła..
- Kim jesteś?- zapytał trochę zdenerwowany
-H... Haru.. Znaczy.. Hikaru.- poprawiłem się
- Czego chcesz?- uspokoił się
- Dołączyć do watahy..
- Dobra, ale nie używaj tej mgły..- powiedział stanowczo
- Nie kontroluję tego..
- Chodź.. Oprowadzę ciebie..- zmienił temat
Pokiwałem głową i poszedłem za basiorem..
- Gdzie najpierw idziemy?- zapytałem się
<Greil?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz