poniedziałek, 25 maja 2015

Od Spark Cd Aidena

Patrzyłam na błyszczące oczy Pyro i Aidena. Uśmiechałam się do siebie bo lubiłam uszczęśliwiać inne istoty. Aiden zdjął towarzysza z grzbietu a Pyro pobiegł radośnie w stronę lawy w której zaczął się pluskać.
- Nic mu się nie stanie?
- Nie.. Pyro ogień nic nie zrobi. - Odparł Aiden i usiadł na trawie otaczającej wzgórze wulkanu.
-Ojej.- Szepnęłam nagle.
-Co się stało?
- Zapomniałam o Groverze.
*Grover?, Nie obrażaj się!*
W umyśle odpowiedziało mi tylko burknięcie.
*Proszę, Grover choć! Pobawisz się z Pyro!* Usiadłam obok Aidena i spojrzałam na niebo. Ku mej uciesze pokazał się tam mały kształt. Po kilku chwilach Grover wylądował na ziemi.Nie patrzył na mnie jednak, udając obrażonego. Przewróciłam wymownie oczami.
-Tak więc..- Zaczęłam po dłuższej ciszy.- Aiden jakie najbardziej lubisz mięso?- Basior pod wpływem mojego banalnego pytania roześmiał się. Dżgnęłam go końcówką ogona.
      Aiden? c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz